“ساده ترین روش مهاجرت به کانادا”

ساده ترین روش مهاجرت به کانادا

کانادا، با طبیعت بکر، شهرهای پیشرفته و کیفیت بالای زندگی، همواره یکی از مقاصد محبوب مهاجران بوده است. این کشور پهناور، با سیاست‌های مهاجرتی متنوع، فرصت‌های بسیاری را برای افراد با مهارت‌ها و تخصص‌های مختلف فراهم می‌کند. از برنامه‌های مهاجرتی مبتنی بر امتیازبندی گرفته تا ویزای تحصیلی، سرمایه‌گذاری و ویزای توریستی کانادا. بنابراین کانادا گزینه‌های متعددی را برای مهاجرت و دریافت اقامت ارائه می‌دهد. یکی از پرسش های پر تکرار برای مهاجرت به کانادا این است که ساده ترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟ ایا روش واحدی به عنوان سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا وجود دارد؟ در این مقاله به بررسی انواع روش ها و همچنین بهترین روش مهاجرت به کانادا پرداخته ایم.

فهرست مطالب

روش های مهاجرت به کانادا

۱- اکسپرس اینتری

اکسپرس اینتری یک سیستم آنلاین و مبتنی بر امتیاز است که توسط دولت کانادا برای مدیریت درخواست‌های مهاجرت نیروی کار ماهر طراحی شده است. این سیستم با هدف ساده‌سازی و تسریع فرآیند مهاجرت، به متقاضیان اجازه می‌دهد تا پروفایل خود را ایجاد کرده و  در قیاس با سایر متقاضیان منتظر بررسی پرونده و اعلام نتایج آن بمانند. دولت کانادا به صورت دوره‌ای از میان کاندیدای حاضر در  استخر، متقاضیانی با بالاترین امتیاز را انتخاب کرده و به آنها دعوتنامه ارسال می‌کند تا درخواست اقامت دائم خود را تکمیل کنند.

امتیازدهی در اکسپرس اینتری بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت‌های زبان (انگلیسی و فرانسوی) و یا داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرمای کانادایی محاسبه می‌شود. هرچه امتیاز یک متقاضی بالاتر باشد، شانس دریافت دعوتنامه بیشتر خواهد بود. در واقع، اکسپرس اینتری یک سیستم رقابتی است و برای موفقیت در آن، داشتن یک پروفایل قوی و امتیاز بالا بسیار مهم است. توجه داشته باشید که اکسپرس اینتری یکی از راه هایی است که شما را از زمان ورود به خاک کانادا واجدالشرایط دریافت PR می کند.

۲- مهاجرت تحصیلی

کانادا با سیستم آموزشی باکیفیت، دانشگاه‌های معتبر در سطح جهان، فرصت‌های شغلی فراوان و کیفیت بالای زندگی، مقصدی جذاب برای بسیاری از دانشجویان بین‌المللی است. مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌تواند دروازه ورود شما به یک زندگی جدید و پر از فرصت باشد. دانشگاه‌های کانادایی در سطح جهانی شناخته شده‌اند و مدرک تحصیلی از این دانشگاه‌ها ارزش بالایی دارد. دانشجویان بین‌المللی در کانادا می‌توانند در طول تحصیل به صورت پاره وقت و پس از فارغ‌التحصیلی به صورت تمام وقت کار کنند. با داشتن مدرک تحصیلی از یک دانشگاه کانادایی و تجربه کاری در این کشور، فرصت‌های شغلی بیشتری برای شما پس از فارغ التحصیلی فراهم خواهد شد. در نتیجه شما می توانید پس از فارغ التحصیلی برای تبدیل ویزای خود به کاری و در نهایت دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید.

در کانادا 1

۳-مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در کانادا

کانادا با اقتصاد قوی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری متنوع، به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. دولت کانادا برنامه‌های مختلفی را برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی و کارآفرینان در نظر گرفته است تا به رشد اقتصادی کشور کمک کند. یکی از مهم‌ترین مزایای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، امکان اخذ اقامت دائم برای خود و خانواده است.همچنین کانادا محیطی مساعدی را برای ایجاد و توسعه کسب و کارها فراهم می‌کند و اقتصادی پویا و با ثبات دارد. برنامه مهاجرتی کانادا که به افراد اجازه می‌دهند از طریق سرمایه‌گذاری به کانادا مهاجرت کنند به دو دسته کلی تقسیم می شود:

هر استان کانادا برنامه‌های سرمایه‌گذاری خاص خود را دارد که ممکن است شرایط و حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری متفاوتی داشته باشند.

دولت فدرال کانادا نیز برنامه‌های متنوعی برای کارآفرینی ارائه می‌دهد که به افراد با تجربه کارآفرینی، اجازه می‌دهد تا در کانادا کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند.

توجه داشته باشید که اداره مهاجرت کانادا مبلغ مشخصی را برای میزان سرمایه گذاری مشخص نکرده است و این مبلغ در استان های مختلف متفاوت است.

ساده ترین راه مهاجرت به کانادا
مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان رویال اپلای و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

۴- مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. کانادا با اقتصاد قوی، کیفیت بالای زندگی و فرصت‌های شغلی متنوع، مقصدی جذاب برای بسیاری از افراد است. اما این فرآیند نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و اطلاعات کافی است. به طور کلی، دو روش اصلی برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد:

  1. در این روش، شما ابتدا از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی (جاب آفر) دریافت می‌کنید و سپس برای ویزای کار درخواست می‌دهید. اگر شما هم به دنبال مهاجرت از این روش هستید باید ابتدا به دنبال یافتن یک کارفرمای کانادایی باشید.

این سیستم امتیازبندی، متقاضیان را بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار و مهارت‌های زبانی ارزیابی می‌کند. افرادی که امتیاز کافی کسب کنند، وارد استخر نامزدهای مهاجرت می‌شوند و در نهایت پس از انتخاب شدن وارد خاک کانادا شده و pr دریافت خواهند کرد.

تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی (بسته به استان مقصد) یکی از مهم‌ترین شرایط در هر دو روش است. تجربه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و یا مدرک فنی و حرفه ای نیز می تواند امتیاز شما را افزایش دهد. همچنین شما باید بتوانید اثبات کنید که توانایی تأمین هزینه‌های زندگی در کانادا را دارید. انتخاب هر کدام از روش های فوق بستگی به شرایط شما دارد و نمی توان گفت که هیچ یک از این روش ها بهترین انتخاب است.

کاری به کانادا

۵- مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ به کانادا

اسپانسرشیپ در کانادا به معنای حمایت مالی و معنوی از یک فرد توسط یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم این کشور است. این فرد حامی یا اسپانسر، تعهد می‌کند که نیازهای مالی فرد تحت حمایت خود را برآورده کند تا بتواند به کانادا مهاجرت کند و در این کشور زندگی کند. انواع اسپانسر شیپ برای کانادا شامل:

یکی از رایج‌ترین انواع، اسپانسرشیپ همسر است. اگر شما شهروند کانادا یا مقیم دائم باشید، می‌توانید برای آوردن همسر یا شریک زندگی خود به کانادا اقدام کنید.

والدین کانادایی می‌توانند برای آوردن فرزندان زیر سن قانونی خود ( زیر۲۲ سال تمام) به کانادا اقدام کنند.

 در برخی شرایط خاص، شهروندان کانادایی می‌توانند برای آوردن والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود به کانادا از طریق اسپانسر شیپ اقدام کنند.

ویژگی های شخص اسپانسر:

  1. اسپانسر باید شهروند کانادا یا مقیم دائم باشد.
  2. حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  3. توانایی مالی کافی برای حمایت از فرد تحت حمایت خود را داشته باشد.

۶- مهاجرت از طریق ویزای توریستی

ویزای توریستی یکی از روش های دیگر مهاجرت به کانادا است که در سال های اخیر درباره آن شنیده اید. مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی در صورتی امکان پذیر است که شخص پس از ورود به خاک کانادا برای تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری و یا تحصیلی اقدام کند. توجه داشته باشید که فقط در صورت تبدیل ویزای توریستی به سایر انواع ویزا است که امکان دریافت اقامت کانادا را خواهد داشت.

ساده ترین راه مهاجرت به کانادا

کدام روش برای مهاجرت سریع به کانادا مناسب است؟

پاسخ به این سوال تا حدود زیادی نسبی است. اگر روش مناسبی را انتخاب کرده باشید پروسه مهاجرتی در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام خواهد رسید. توجه داشته باشید یک روش واحد به عنوان سریع ترین و ساده ترین روش مهاجرت به اقامت کانادا و دریافت اقامت آن برای همه افراد وجود ندارد. سریع ترین روش مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور باتوجه به شرایط اشخاص با یکدیگر متفاوت است. اما درصورت انتخاب روش صحیح با توجه به شرایط خودتان می توانید در زمان کوتاهی به نتیجه مورد نظر برسید. برای اطمینان از انجام صحیح مراحل مهاجرت، بهتر است با یک وکیل مهاجرت باتجربه مشورت کنید. قوانین مهاجرت کانادا نیز مانند سایر کشورها ممکن است تغییراتی داشته باشد، بنابراین لازم است همیشه از آخرین تغییرات آگاه باشید. همچنین ممکن است تفاوتهایی در بین هر استان کانادا برای مهاجر پذیری وجود داشته باشد که در صورت اطلاع از آن می توانید نتیجه مطلوب تری را بدست آورید.

مشاوره رایگان

جهت دریافت مشاوره با کارشناسان رویال اپلای و ارائه جزئیات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

از طریق تکمیل فرم ارزیابی میتوانید از مشاوره رایگان با کارشناسان و وکلای مجرب شرکت رویال اپلای بهره مند شوید .

تلفن تماس: ۲۲۴۰۹۱۹۱ ۲۲۴۰۸۱۸۱ ۲۲۴۰۷۱۷۱

آدرس:زعفرانیه، میدان الف، مجتمع تجاری پالادیوم، طبقه نهم شمالی ، واحد ۹۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.